Homepage

vrijdag 15 juni 2012

Material Girl

Hai allemaal,

Vandaag wil ik een heel leuk kaartje met jullie delen, al zeg ik het zelf natuurlijk. Ik heb pas geleden een ontzettend leuk stempelsetje van Crafty Secrets gekocht, genaamd 'material girl'.
Hier moest ik uiteraard zo snel mogelijk een kaartje mee maken en dit is uhm geworden!


Ik heb gekozen voor creme cardstock en craftkarton. Het Design papier is van Marianne Design - 'Vintage Pastels en Pale Pastels'. De siermal is eveneens van Marianne Design.
Alle stempels zijn van Crafty Secrets, op het 'meetlintje' na. Deze stempel is van Bo Bunny.
De overige decoraties komen bij verschillende hobbywinkels vandaan, waaronder 'De Egel'.
De bloemen en prikken zijn wederom zelfgemaakt.

Hier beide nog even in close-up.


Ben weer benieuwd hoe jullie hem vinden. Ik vind het in ieder geval een blijvertje ;-))

Groetjes Priscilla.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten