Homepage

donderdag 14 juni 2012

Flower Girl

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik een nieuw vintage kaartje met jullie delen.


Voor deze kaart heb ik creme en coffee bruin cardstock gebruikt. Het gebruikte design papier komt van Marianne Design en Graphic45. De gebruikte mallen en de vintage foto zijn eveneens van Marianne Design.
In de linker hoek heb ik gebruik gemaakt van bronze hotfix steentjes. Een echte aanrader! Ik heb pas geleden een hele collectie aangeschaft en zou nu al niet meer zonder kunnen. Gewone plaksteentjes vallen met der tijd altijd weer van je kaartje en dat probleem heb je met de hotfix niet!

Maargoed, terug naar het kaartje. De deco-bloemen zijn komen van doe@ding en boekenvoordeel.
Overige accesoires komen van Gerda's. (Prikker tussen de bloemen is weer handgemaakt).


Je kunt deze kaart openen door de strik uit het lint te halen.

Voor de binnekant van de kaart is gebruik gemaakt van hetzelfde design papier. Wederom wat hotfix steentjes en de bloemen zijn geponst met de ponsset van Nellie Snellen.

Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden! Alle reacties zijn van harte welkom!
Groetjes Priscilla.


2 opmerkingen: