Homepage

dinsdag 10 april 2012

'Sarah' Kaartje.

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag wil ik een 'Sarah' kaartje aan jullie laten zien. Mijn schoonmoeder vroeg mij een kaartje te maken voor een verjaardag van iemand die 50 werd. (altijd leuk!)


Voor deze kaart heb ik gekozen voor geel/zandkleurig en lichtblauw cardstock. Het gebruikte achtergrondpapier is van Making Memories.
De achtergrond mal is van Nellie Snellen, multi-frames.
De rand achter het lint is geponst met een randenpons van Avec.
De blauwe bloemen zijn gemaakt met de floral ponzen van Nellie Snellen.
De overige bloemen en het metalen hoekje komen van Gerda's Hobbyshop en de meeldraadje zijn zelfgemaakt. Ook het label is zelf ontworpen.


De gebruikte stempel is een digitale stempel, geen idee meer welk merk.
De stempel is ingekleurd met copic markers.
De gebruikte kleuren zijn:

Huid: E50, E51, E53 en E93.
Haar: W7, W5, W2 en W0.
                       Blouse: YG00, YG01 en YG03. Hierna ben ik hier overheen gegaan met de W2 en W0 om de kleur iets af te matten.
Rok en kant van de blouse: B000, B00 en B02.
Schoenen: E31 en E33.

Weer bedankt voor jullie bezoekje en ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!

Groetjes Priscilla.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten