Homepage

donderdag 5 april 2012

Vintage kaartje.

Hoi allemaal,

Eindelijk vandaag weer is even een kaartje. Het is alweer even geleden, maar ik heb het helaas te druk gehad om er eens goed voor te gaan zitten...
Vandaag wil ik jullie graag een vintage kaartje laten zien dat ik gemaakt heb.


Ik heb voor deze kaart creme en beige kleurig cardstock gekozen. Alle randen van het cardstock zijn bewerkt met stempelinkt kleur caramel.
Het gebruikte achtergrondpapier is allemaal van Eline's huis, A4 PB7036.
De vintage foto is van Marianne Design eveneens als de gebruikte vlinder mal en lady mal (erg leuk!).
Het hart gebruikt als achtergrond is van Nellie Snellen.
Het lint en de rozen komen bij doe@ding vandaan en de overige decoraties van Gerda's Hobbyshop.
Alle mallen zijn gekocht bij hobbywinkel de Egel.

De grote bloem links onder heb ik zelf gemaakt.
Ik heb hiervoor de witte bloemen van prima marketing gebruikt. Deze heb ik bespoten met glittermist voor de roze kleur. Vervolgens heb ik ze op elkaar geregen met meeldraadjes en een goude metalen bloemetje. De groene bladeren zijn gemaakt van groen scrappapier wat ik in een stervorm heb geknipt. Ook deze bespray je met glittermist, vouw ze wat dubbel en sluit hier je bloem mee af.


Ik hoop dat jullie wat hebben aan de tip voor het maken van de bloem (mocht je deze leuk vinden). Verder ben ik altijd weer nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden en hoor dit ook weer graag.

Groetjes Priscilla.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten