Homepage

dinsdag 8 mei 2012

Grandma on the walk....

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik een kaartje met jullie delen die ik gemaakt heb voor een vriendin. Zij zag de vorige kaart met de oma erop en wilde graag ook een kaart met diezelfde stempel voor haar moeder. Dit om haar te bedanken en hij moest in het oud roze haha!


De gebruikte stempel is een digi stamp en heet 'grandma on the walk'. Van welk merk weet ik tot op heden niet. Het gebruikte papier is creme en zandkleurig linnenkarton. Het achtergrondpapier is van studio light. De gebruikte mallen zijn van Marianne Design en de bloemen zijn geponst met Nellie Snellen Flora Punches en de kleineren zijn van een pons van avec in combi met de floral punch.


De gebruikte plaksteentjes zijn van papermania.


En de binnekant van m'n kaartje. Voor de randen heb ik een randenpons van avec gebruikt. De woordmallen zijn wederom van Marianne Design.

Mijn vriendin vond het kaartje helemaal leuk en ik moet zeggen, ik stiekem ook wel.
Maar ben ook erg benieuwd hoe jullie hem vinden!

Groetjes Priscilla.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten