Homepage

woensdag 8 februari 2012

Warm winter home... Marianne design wedstrijd #10

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een nieuw kaartje. Deze kaart doet wederom mee aan de wedstrijd van Marianne design. Het thema voor deze keer was schaatsen/winter. Waarbij ik voor winter heb gekozen.


Ik heb voor deze kaart de nieuwste Don & Daisy stempel gebruikt. (super schattig!)
Het papier is van Melissa Frances.
De gebruikte mallen zijn van boekenvoordeel (mal van het plaatje+achtergrond) en de siertak van Marianne design.


Het tekstje 'Warm Winter Home' heb ik zelf ontworpen en alle verdere decoraties komen van de doe@ding.


De binnekant van de kaart is bewerkt met de randenpons van avec en de nieuwe huisjes mal van Marianne design.

Daisy is met copic markers ingekleurd.


Ik heb de volgende markers gebruikt:
Voor het haar: E57, E33 en E31.
Het mintgroen: BG13, BG11 en BG10.
Het roze: R85, R83 en R81.
Voor de bank heb ik dezelfde kleuren gebruikt als voor het haar.
Het grijs: W5, W2, W0.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?! Zelf ben ik dit keer erg tevreden, maar het is altijd leuk te horen wat andere ervan zeggen ;-)

Groetjes Priscilla.




2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer meedoet aan de kaartenwedstrijd. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de lieve reactie.
      Ik ben ontzettend blij met de prijzen van de vorige wedstrijd! En stiekem kon ik het niet laten weer mee te doen, want ik ben gek op de hobbyspulletjes van Marianne Design.
      Groetjes Priscilla.

      Verwijderen