Homepage

donderdag 23 februari 2012

Kaartje voor oma!

Hoi allemaal,

11 februari was mijn oma jarig. Zij werd 75 jaar! Een prachtige leeftijd en reden voor een feestje uiteraard. Dit is dan ook zeer goed geslaagd. Oma is goed in de watten gelegd en is met een boodschappentas aan nieuwe hobbyspulletjes weer naar huis gegaan, want ja, oma is ook zeer creatief ! :-) Bij ons vliegen alle kaartjes je om de oren binnen de familie!

Nu heb ik uiteraard voor oma een kaartje gemaakt en die wilde ik nog even met jullie delen.




Voor dit kaartje heb ik gezkozen voor gebroken wit en hard roze cardstock en het achtergrond papier komt van een blok van studio light.
De gebruikte bloemen en het lint komen wederom van doe@ding en de oud goude accessiores komen van Gerda's Hobbyshop. De tekst op het label heb ik zelf ontworpen.
Verder heb ik gekozen voor een Tilda stempel, namelijk Tilda with roses. Tilda is ingekleurd met copic markers.



De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E50, E51, E53 en de E93.
Haar: E31, E33 en de E57.
Roze: R81, R83 en de R85.
Groen: YG93, YG95 en de YG 97.
Rood:R32, R35, R37 en de R39.

Nou ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Oma vond hem gelukkig erg mooi en was er blij mee :-)

Groetjes Priscilla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten