Homepage

donderdag 23 februari 2012

Groetjes uit Holland.

Hoi allemaal,

Weer eens een kaartje dat meedoet aan de Marianne Design wedstrijd. Dit maal met het thema 'Nederland'. Nu is de collectie van MD zelf hier natuurlijk fantastisch voor! Ik ben er zelf helemaal weg van en dit is dan mijn kaartjes geworden met als thema Nederland.



Voor deze kaart heb ik gekozen voor gebroken wit cardstock, het gebruikte achtergrond papier is van Marianne Design. De gebruikte mallen zijn even als het lint ook van Marianne Design. Alles uit de nieuwe collectie. De bloemen en plakparels komen bij doe@ding, xenos en boekenvoordeel vandaan.
De tekst op het label is wederom zelf ontworpen.


Ik heb wederom gekozen voor een Magnoliastempel. Deze keer voor Tilda with an armfull of tulips.
Tilda is ingekleurd met copic markers. De gebruikte copic kleuren zijn:

Huid: E50, E51, E53 en de E93.
Haar: E31, E33 en de Y21.
Bruin (van de laarsjes) E31, E33 en de E57.
Blauw (van de jurk) B95, B93 en de B91.
Blauw (van het schort) B000, B00 en de BG01.

Ik ben zelf erg tevreden met de kaart en hij is echt eens geworden zoals ik me bedacht had! Vaak als je bezig bent pakt het toch weer anders uit haha. Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!

Groetjes Priscilla.




2 opmerkingen:

  1. hey mooie kaarten maak je zeg, ze zijn super, ben gelijk volger geworden van je :)
    groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Angelique, bedankt voor je lieve compliment! Ik stel het erg op prijs dat je volger bent geworden! Ik blog nog niet zo lang dus mijn volgerslijst is nog zeer beperkt haha. Groetjes Priscilla

      Verwijderen