Homepage

zaterdag 28 januari 2012

Would you be my valentine? Wedstrijd marianne design 2012

Hoi Allemaal,

Vandaag weer eens een nieuw kaartje. Dit maal voor de valentijn en jeetje wat is dat lastig! Dus ik ben ook zeer benieuwd wat jullie er weer van vinden. Deze kaart doet mee aan de wedstrijd van marianne design.


Ik heb wederom gekozen voor een magnolia stempel. Deze keer 'Tilda with many hearts'.
Heel eerlijk gezegd heb ik geen idee meer welk merk papier ik heb gekozen, het was een versneden stuk wat ik nog had liggen.


Verder is de kaart voorzien van een uitschijflabel, met daarop mijn eigen boodschap geschreven.
De gebruikte mallen zijn oa; van Joy, Nellie Snellen en uiteraard Marianne Design.
Namelijk: Marianne design Lr0157 en in de binnezijde van de kaart de harten van Marianne design.
Aan de binnezijde is de tekststempel ook van Marianne Design, ontworpen door Eline Pellinkhof.



Tilda is wederom met Copic markers ingekleurd.




Huid: E50, E51, E53, E93
Haar: E31, E33, Y21
Rood: R35, R37, R39
 Roze: R81, R83, R85.

Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!
Groetjes Priscilla.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten