Homepage

vrijdag 13 januari 2012

Eerste blogje


Hoi allemaal,

Vandaag dan mijn eerste blogje. Ik heb m'n eerste magnolia kaart gemaakt met de stempel 'Tilda with hanging rabbit'. Het papier dat ik gebruikt heb is van Graphic 45.

De gebruikte decoratietakjes zijn van Marianne design Lr0157.
Verder heb ik alle decoratiematerialen van doe@ding.


De Tilda is ingekleurd met Copic makers. De Copic's die ik gebruikt heb zijn:
Voor de huid, E50, E51, E53 en E93.
Voor de haren, E31, E33 en Y21.
Voor de jurk, YR00, YR02, R20, E31, E33 en E57.
Voor het konijn, W0, W2, E93 en de colorless blender.

Ik hoop dat jullie de m'n eerste magnolia kaart leuk vinden en ben erg benieuwd naar de reacties.
Dus deze zijn van harte welkom!
Groetjes Priscilla



2 opmerkingen:

  1. Ooooh die is echt heel mooi geworden zeg! En wat leuk, zo'n blog :) daar begint het mee hè haha.

    BeantwoordenVerwijderen